Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.azjhpc.org/xmlui/handle/123456789/148
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHəmidov M. H.-
dc.contributor.authorİsmayılov D. B.-
dc.date.accessioned2023-05-14T10:03:30Z-
dc.date.available2023-05-14T10:03:30Z-
dc.date.issued2023-05-01-
dc.identifier.urihttp://dspace.azjhpc.org/xmlui/handle/123456789/148-
dc.description.abstractElektrikləşdirilmiş dəmir yollarının istismarı zamanı elektrik təchizatının optimal qurulması ən vacib məsələlərdəndir. Müasir tələbata uyğun olaraq qatarların hərəkətinin artırılması lazım gəldiyindən texniki vasitələrdən səmərəli istifadə etmək lüzumu yaranır. Odur ki, qatar axınlarının və dartma yüklərinin dəyişməsi ilə dartma enerji təchizatı sisteminin strukturunun optimallaşdırılması məsələləri aktuallaşır. Bu məqsədlə qatarların cədvəlinin yenidən formatlaşdırılması və enerji göstəricilərinin optimallaşdırılması lazım gəlir. Beləliklə, dartma xəttinin mövcud enerji təchizatı işlənməsi məsələsi həll edilir. Odur ki, məqalədə aktiv generatorların asimmetrik düzülüşü ilə hibrid dartma enerji təchizatı sistemindən istifadə edilməsi təklif olunur.en_US
dc.publisherAzərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universitetien_US
dc.subjectDartma güc sistemien_US
dc.subjectqatarların qrafikien_US
dc.subjectxüsusi gücen_US
dc.subjectelektrik vaqonlarının enerji təchizatının optimallaşdırılmasıen_US
dc.titleELEKTRİKLƏŞDİRİLMİŞ DƏMİR YOLLARININ ELEKTRİK TƏCHİZATININ OPTİMALLAŞDIRMASIen_US
dc.typeArticleen_US
dc.source.journaltitle"Şuşa İli" - nə həsr olunmuş TƏLƏBƏLƏRİN 71-Cİ ELMİ-TEXNİKİ KONFRANSININ MATERİALLARIen_US
dc.source.beginpage363en_US
dc.source.endpage371en_US
dc.source.numberofpages9en_US
Appears in Collections:Azərbaycan Dövlət Neft və Sənaye Universitetində "Şuşa ili"-nə həsr olunmuş Tələbələrin 71-ci Elmi-Texniki Konfransı

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Paper 51.pdf648.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.